ورود و ثبت نام به سایت بژیک
۰

​مشاهده منو

راهنمای دانلود و آپدیت محصولات خریداری شده:

1-     پس از خرید ِ موفقِ محصول خود و در صورتی که صفحه دانلود بنا به هر دلیلی از دسترس خارج شد و همچنین برای دریافت رایگان آپدیت محصولی که خریداری کرده اید، با استفاده از شماره موبایل و رمز خود از بالای سایت قسمت چپ ، وارد ناحیه کاربری خود شوید.(در صورتیکه کنار آیکون آدمک، عنوان" سلام+شماره موبایل" شما وجود دارد، یعنی شما وارد سایت شدید و ناحیه کاربری خود را در اختیار دارید)​​​​​​​

3- پس از مشاهده صورتحساب محصولات خریداری شده، هر کدام از محصولات را که می خواهید دوباره و یا چند باره دانلود کنید و همچنین برای دانلود آپدیت ها، بر روی علامت فلش که در انتهای خطِ توضیحات سفارشتون است و به سمت چپ هدایت می کند، کلیک کنید:

4- در صفحه باز شده مشاهده می کنید که جزئیات دقیق محصول خریداری شده همراه لینک دانلود موجود است و می توانید فایل خود را دانلود نمایید.(عزیزانی که برای آپدیت محصول خود وارد این قسمت شده اند، توجه داشته باشند در صورتیکه در صفحه محصول بر روی سایت تاریخ آپدیت جدید درج شده است و خریدار خرید خود را قبل از تاریخ اعلام شده انجام داده است، فقط کافیست که بر روی دانلود کلیک کنند و فایل آپدیت شده محصول خود را دریافت نمایند. فایل آپدیت شده به صورت خودکار در ناحیه کاربری ایشان قرار گرفته است و بهتر است پس از دریافت آپدیت محصول، آن را جایگزین فایلی قبلی خود نمایند.

2- بر روی سفارشات کلیک کنید:

  • توضیحات و راهنمای دانلود:​​​​​​​(مهم)

  • در  پکیجهای آزمونهای استخدامی به دلیل حجم بالا و تعداد زیاد فایلها، تمامی منابع در یک فایل زیپ(فشرده) شده اند؛ با استفاده از نرم افزارهای زیپ فایل رو باز کنید و دسته بندی ها رو مشاهده نمایید.

  • WinRAR وین رار یكی از بهترین نرم افزارهای مدیریت و بازکردن فایل های فشرده می باشد.
    ​​​​​​​

  • جهت استخراج فایلها بر روی کامپیوتر با استفاده از این نرم افزار ای​​​​​​​نجا کلیک کنید
    ​​​​​​​
     جهت استخراج فایلها بر روی آندروید با استفاده از این نرم افزار اینجا کلیک کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید